Αλλαγή Προϊόντος

 

Επιστροφές Παραγγελιών 

  • Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε όλα ή ορισμένα από τα προϊόντα της παραγγελίας που παραλάβατε εντός δεκαπέντε (15) εργάσιμων ημερών. *
  • Για λόγους υγιεινής, τα καλσόν, οι κάλτσες, οι σιλικόνες και οι μάσκες προστασίας δεν αλλάζονται εκτός αν είναι ελαττωματικά κατά την παραλαβή τους.
  • Σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος η αλλαγή γίνεται χωρίς καμία επιβάρυνση.

 Το κόστος επιστροφής :

  • με ελτα courier και ανέρχεται στα 5€. (αντικαταβολή)
  • με box now και ανέρχεται στα 2€. (προπληρωμένο)

Διαδικασία αλλαγής προϊόντος

Σε περίπτωση αλλαγής μεγέθους, σχεδίου, χρώματος σε  ρούχο, παπούτσι, αξεσουάρ, λόγω λάθος εκτίμησης του πελάτη, μας στέλνετε πίσω το εν λόγω εμπόρευμα και σας αποστέλλουμε το νέο.

 Επικοινωνείτε με το κατάστημά μας είτε τηλεφωνικά στo 2102012770 είτε με e-mail στο sales@plie.gr.

 Ετοιμάζετε το δέμα σας και εσωκλείετε μέσα σε αυτό το συμπληρωμένο έντυπο επιστροφής και την απόδειξη.

Για ΕΛΤΑ:

Καλείτε τηλεφωνικά τον ταχυμεταφορέα ΕΛΤΑ Courier της περιοχής σας για να παραλάβει το δέμα από το χώρο σας ή πηγαίνετε το δέμα στο πλησιέστερο κατάστημα ΕΛΤΑ Courier και ζητήστε να αποσταλεί με χρέωση παραλήπτη πίσω στην εταιρεία μας. Με την παραλαβή του νέου ,της αλλαγής, πληρώνετε 5€ αντικαταβολή. Εάν επιλέξετε κάποια άλλη εταιρεία ταχυμεταφορών πέραν των συνεργατών μας, η χρέωση επιβαρύνει εσάς.

Για Box Now :

Συσκευάζετε τα προϊόντα της αλλαγής και κολλήστε την ετικέτα επιστροφής στο δέμα - βεβαιωθείτε ότι η συσκευασία που θα χρησιμοποιήσετε διασφαλίζει την ακεραιότητά τους σφραγίζοντας τα με ταινία καθώς και διατηρώντας τις ίδιες διαστάσεις με το δέμα που λάβατε. Πληκτρολογείτε στο Locker της επιλογής σας τον Αριθμό δέματος, και έτοιμο! Πριν την παραλαβή του νέου επικοινωνούμε μαζί σας για την κατάθεση σε λογαριασμό το κόστος επιστροφής που είναι 1€

 

Διεύθυνση Επιστροφής  (ελτα courier)

Η διεύθυνση επιστροφής που θα αποστέλλεται το δέμα θα είναι το υποκατάστημα από το οποίο παραλήφθηκε η αρχική παραγγελία (η αναγραφόμενη στην απόδειξη αγοράς και στο voucher της μεταφορικής).

  1. Κατάστημα Plie (Αντώνιος Λούπος), Τσίλλερ 63, Άνω Πατήσια 11144​
  2. Κατάστημα Plie (Αντώνιος Λούπος), Ιφικράτους 41, Παγκράτι 11633

 

 Η επιστροφή και αντικατάσταση ενός προϊόντος είναι εφικτή υπό τις κάτωθι προϋποθέσεις :

  • η επιστροφή να πραγματοποιείται εντός 15 εργάσιμων ημερών από την ημέρα παραλαβής*
  • το προϊόν να μην έχει χρησιμοποιηθεί και είναι στην κατάσταση που παραλήφθηκε από τον πελάτη (πλήρη και χωρίς φθορές, με την συσκευασία που το συνοδεύει)
  • σε περίπτωση αγοράς καλσόν, καλτσών, εσωρούχων ή σιλικόνης δεν γίνονται δεκτές οι αλλαγές για λόγους υγιεινής​​

 

Επιστροφή Ελαττωματικών Προϊόντων

Στις περιπτώσεις κατά τις οποίες με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα των Plie Dancestores πουλήθηκαν προϊόντα κακής και ελαττωματικής ποιότητας ή από λάθος στην λήψη της παραγγελίας, στην τιμολόγηση, στην αποστολή, κατεστραμμένα κατά την μεταφορά, με κακή συσκευασία κ.λ.π. τότε αναλαμβάνει πλήρως την ευθύνη της αντικατάστασης, το κόστος επιστροφής καθώς επίσης και τα έξοδα επαναποστολής.

ΠΡΟΣΟΧΗ:

Όλα τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται αφόρετα, με συνημμένες όλες τις ετικέτες στις συσκευασίες τους και σε άριστη κατάσταση. Κατά την προσπάθεια δοκιμής βεβαιωθείτε ότι δεν έρχονται σε επαφή με κάτι που μπορεί να αφήσει κάποιο σημάδι ή μυρωδιά, για παράδειγμα αρώματα, αποσμητικά, κλπ. Είναι πολύ σημαντικό να μην καταστρέφετε την εργοστασιακή συσκευασία (κουτί ) των παπουτσιών. Η αρχική συσκευασία παρέχει την κατάλληλη προστασία και αποτελεί μέρος της αξίας του προϊόντος. Η χρήση της σωστής συσκευασίας μειώνει τον κίνδυνο ζημιάς κατά την επιστροφή και εξασφαλίζει την υψηλότερη ποιότητα της υπηρεσίας μας.
Μην γράφετε ή κολλάτε ετικέτες, voucher ή άλλα υλικά στην εργοστασιακή συσκευασία των προϊόντων . Αυτό βοηθά να παραμείνουν σε καλή κατάσταση.
Αποφύγετε να τυλίγετε τα κουτιά με ταινία συσκευασίας ή άλλα υλικά. Η ταινία μπορεί να προκαλέσει ζημιές στο κουτί.

Δεν θα είμαστε σε θέση να δεχτούμε οποιαδήποτε επιστροφή προϊόντος στο οποίο θα υπάρχουν στοιχεία που δηλώνουν ότι αυτές οι οδηγίες δεν έχουν τηρηθεί.

*Τονίζουμε ότι ημερομηνία αποστολής του επιστρεφόμενου προϊόντος θεωρείται αυτή που αναγράφεται από τον courier στην απόδειξη παραλαβής, για τον έλεγχο του εμπροθέσμου.